Leveransen
De senaste årens teknikutveckling har tagit rejäla språng och vi vet hur svårt det är för en mindre IT-avdelning att hänga med inom alla områden, hela tiden. Därför har vi utformat ett erbjudande som kan komplettera, eller ersätta, kundens egen IT-organisation.
Räkna hem samarbetet på ett år
Vi ser att våra kunder vanligtvis har en ROI på mindre än ett år för de tjänster som de beställer från oss jämfört med om de hade utfört dem med egen personal.
Vi håller regelbundna samverkansmöten med kunden då vi följer upp den dagliga driften, men planerar också inför framtiden och eventuella kommande förändringar. Mötena har antingen fokus på förvaltning eller strategisk dialog och planeras så att förvaltningsmötet är genomfört innan vi inleder det strategiska mötet. Genom vårt arbetssätt är vi uppdaterade med färsk information som vi sedan diskuterar i den strategiska dialogen.
Värden
Moderna IT-lösningar
Efter en behovsinventering kan vi ta fram de produkter och lösningar som bäst passar kundens situation. Behövs det stöd med att hantera utdaterad hårdvara löser vi det.
Snabb support
En bra support skapar trygghet. Därför ställer vi höga krav på snabb respons och tydlig återkoppling. Vi är stolta över att vår support i genomsnitt svarar inom 30 sekunder.
Hög lösningsgrad
Hela 80 procent av alla supportärenden löser vi redan vid första kontakten.
Mätbar nöjdhet
Självklart mäter vi vad kunderna tycker om oss och vår leverans. Kundnöjdhetsgraden är 86 procent i vår supportdesk och 93 procent i projekten.